skip to Main Content

Blog

Acquireren in de zomerperiode

Acquireren in de zomerperiode Voor (koude) acquisitie is een goede bereikbaarheid uiteraard van groot belang. Acquireren in de zomer lijkt velen dan ook een minder goed idee; contactpersonen zijn soms met vakantie, de prioriteiten liggen elders…

Lees meer

De perfecte pitch: 5 tips voor een betere verkooppitch

De perfecte pitch: 5 tips voor een betere verkooppitch Wanneer je aan de slag gaat met acquireren voor jouw product of dienst, is het van groot belang om eerst je pitch op orde te hebben. Dit…

Lees meer

Acquisitie uitbesteden: is dat een goed idee?

Acquisitie uitbesteden: is dat een goed idee? Ieder bedrijf wil kunnen rekenen op de instroom van nieuwe klanten. Bij de meeste bedrijven gaat die instroom, het vullen van de sales funnel, niet vanzelf. Marketing & sales…

Lees meer

Wat doe jíj met je Website Traffic?

Wat doe jíj met je Website Traffic? Voor veel bedrijven dient de content op hun website als visitekaartje voor hun prospects. Pakkende blogs met goede hyperlinks, informatieve teksten of misschien zelfs wel demo’s van je product…

Lees meer

Een dag uit het leven van …

Een dag uit het leven van ... Momenteel zitten al onze commercieel medewerkers vanuit huis te knallen om ervoor te zorgen dat onze klanten nieuwe sales-opportunities krijgen in deze moeilijke tijden. Maar hoe ziet een dag…

Lees meer

Sales Funnel Management: Tips and Tricks!

Sales Funnel Management: Tips and Tricks! Sales funnel Management is voor elke commerciële organisatie van essentieel belang. Als organisatie investeer je natuurlijk in het zoeken naar nieuwe klanten. Een goede manier om dat te doen is…

Lees meer

Bevries, ontdooi en ontplooi!

Bevries, ontdooi en ontplooi! Van de ene op de andere dag zijn we in een tijd van angst en verwarring terecht gekomen. Voor veel bedrijven zal dit de eerste grote crisis zijn die ze zullen moeten…

Lees meer

Meer conversie door niche marketing

Meer conversie door niche marketing Niche marketing betekent dat je je richt op kleine deelmarkten, niches. Maar waarom zou je je beperken tot een niche? Als bedrijf met serieuze groeiambities wil je je juist richten op…

Lees meer
b2b-marketing-topics

B2B marketing: welke keuzes maak jij?

B2B marketing: welke keuzes maak jij? Marketingcommunicatie is een breed begrip: het omvat alle instrumenten in een organisatie om te communiceren met je doelgroep. En die instrumenten, daar heb je er veel van. Van SEO en…

Lees meer
telefoon-call

Telefonische acquisitie: 7 tips vanuit de praktijk

Telefonische acquisitie: 7 tips vanuit de praktijk B2B telefonische acquisitie is een belangrijke manier om aan nieuwe klanten te komen. Hoewel het natuurlijk fijn is om contacten te bellen waar je al lijntjes hebt lopen, is…

Lees meer

Hoe kom je tot kwalitatieve leads?

Hoe kom je tot kwalitatieve leads? Je hebt vast weleens bij een prospect aan tafel gezeten waar na 10 minuten bleek dat het wederzijdse verspilling van tijd was. Was dit met een effectievere leadgeneratie te voorzien geweest?Het woord prospect komt oorspronkelijk…

Lees meer
Back To Top