skip to Main Content

Blog

Fijne Feestdagen: Evalueer en blik vooruit

Fijne Feestdagen: Evalueer en blik vooruit Vaak zien we dat het vanaf 22 december wat lastiger kan zijn om de juiste contactpersonen binnen je prospect-organisaties te bereiken. Veel mensen afwezig of juist het tegenovergestelde: door eindejaarsdrukte…

Lees meer

De geschiedenis van FindBusiness

De geschiedenis van FindBusiness Time flies: We zijn inmiddels alweer langer dan vijf jaar bezig met onze B2B sales-dienstverlening. Samen met ons gedreven en gezellige team van commercieel medewerkers en projectleiders zijn we dagelijks bezig met…

Lees meer

Wie heb ik aan de lijn?

Wie heb ik aan de lijn? Je hebt besloten om actief op zoek te gaan naar nieuwe klanten binnen een doelgroep die je nog niet eerder hebt benaderd. Dit kan een andere branche zijn, bedrijven in…

Lees meer

Tijd maken voor acquisitie, hoe doe je dat?

Tijd maken voor acquisitie, hoe doe je dat? “Kunt u later terugbellen? Prima, welke tijd schikt het best? Oké, dan bel ik rond die tijd terug.” Je noteert het keurig, maar dan belt een belangrijke klant…

Lees meer

Conversie is waar het om draait

Conversie is waar het om draait In B2B marketing is conversie de stap die gemaakt wordt van lead naar klant (omzet).  Meer leads = meer omzet. Het is dan ook niet vreemd dat bij leadgeneratie campagnes…

Lees meer

Leiding geven op afstand

Leiding geven op afstand Het zijn gekke tijden, en door de persconferentie van afgelopen dinsdag worden de tijden helaas weer een beetje gekker. Thuiswerken, en daarmee reisbewegingen verminderen, is nu belangrijker dan voorheen. Best lastig, want…

Lees meer
positief-sales

Sales in coronatijd: omgaan met tegenslagen

Sales in coronatijd: omgaan met tegenslagen Het vinden van nieuwe klanten in coronatijd kan lastig zijn. Tegenslagen in je sales zijn natuurlijk nooit makkelijk, maar het feit dat ze nu deels worden veroorzaakt door een globale…

Lees meer
roulette

Vergroot je kansen: de ‘7 minuten regel’ voor acquisitie calls

Vergroot je kansen: de ‘7 minuten regel’ voor acquisitie calls Acquisitie calls van een kwartier of zelfs een half uur. Enkele jaren geleden had ik die met enige regelmaat. Inhoudelijk had ik een goede klik met…

Lees meer
content-writing

Het belang van goede content

Het belang van goede content Om jouw product of dienst te kunnen verkopen is het belangrijk om de aandacht te trekken van potentiële klanten. Telefonisch acquireren is hier natuurlijk een goede manier voor, maar het produceren…

Lees meer

Het belang van een kwalitatieve prospectlijst

Het belang van een kwalitatieve prospectlijst Wanneer je in contact wilt komen met bedrijven die nog niet in je netwerk zitten, is koude acquisitie een goede optie. Om koud te kunnen acquireren heb je een lijst…

Lees meer

Acquireren in de zomerperiode

Acquireren in de zomerperiode Voor (koude) acquisitie is een goede bereikbaarheid uiteraard van groot belang. Acquireren in de zomer lijkt velen dan ook een minder goed idee; contactpersonen zijn soms met vakantie, de prioriteiten liggen elders…

Lees meer
sales pitch schrijven

De perfecte sales pitch: 5 tips voor een betere pitch

De perfecte pitch: 5 tips voor een betere sales pitch Wanneer je aan de slag gaat met acquireren voor jouw product of dienst, is het van groot belang om eerst je sales pitch op orde te…

Lees meer
acquisitie uitbesteden?

Acquisitie uitbesteden: is dat een goed idee?

Acquisitie uitbesteden: is dat een goed idee? Ieder bedrijf wil kunnen rekenen op de instroom van nieuwe klanten. Bij de meeste bedrijven gaat die instroom, het vullen van de sales funnel, niet vanzelf. Marketing & sales…

Lees meer

Wat doe jíj met je websiteverkeer?

Wat doe jíj met je websiteverkeer? Voor veel bedrijven dient de content op hun website als visitekaartje voor hun prospects. Pakkende blogs met goede hyperlinks, informatieve teksten of misschien zelfs wel demo’s van je product of…

Lees meer

Een dag uit het leven van …

Een dag uit het leven van ... Momenteel zitten al onze commercieel medewerkers vanuit huis te knallen om ervoor te zorgen dat onze klanten nieuwe sales-opportunities krijgen in deze moeilijke tijden. Maar hoe ziet een dag…

Lees meer
Back To Top