skip to Main Content

Blog

blank

De geschiedenis van FindBusiness

De geschiedenis van FindBusiness Time flies: We zijn inmiddels alweer langer dan vijf jaar bezig met onze diensten rondom B2B leadgeneratie en telefonische marktbenadering. Samen met ons gedreven en gezellige team van commercieel medewerkers en projectleiders…

Lees meer
blank

Wie heb ik aan de lijn?

Wie heb ik aan de lijn? Je hebt besloten om actief op zoek te gaan naar nieuwe klanten binnen een doelgroep die je nog niet eerder hebt benaderd. Dit kan een andere branche zijn, bedrijven in…

Lees meer
blank

Tijd maken voor acquisitie, hoe doe je dat?

Tijd maken voor acquisitie, hoe doe je dat? “Kunt u later terugbellen? Prima, welke tijd schikt het best? Oké, dan bel ik rond die tijd terug.” Je noteert het keurig, maar dan belt een belangrijke klant…

Lees meer
blank

Conversie is waar het om draait

Conversie is waar het om draait In B2B leadgeneratie is conversie de stap die gemaakt wordt van lead naar klant (omzet).  Meer leads = meer omzet. Het is dan ook niet vreemd dat bij leadgeneratie campagnes…

Lees meer
roulette

Vergroot je kansen: de ‘7 minuten regel’ voor acquisitie calls

Vergroot je kansen: de ‘7 minuten regel’ voor acquisitie calls Acquisitie calls van een kwartier of zelfs een half uur. Enkele jaren geleden had ik die met enige regelmaat. Inhoudelijk had ik een goede klik met…

Lees meer
blank

Het belang van een kwalitatieve prospectlijst

Het belang van een kwalitatieve prospectlijst Wanneer je in contact wilt komen met bedrijven die nog niet in je netwerk zitten, is structurele marktbenadering een goede optie. Om efficiënt te kunnen acquireren heb je een lijst…

Lees meer
blank

Haal jij leads uit je websiteverkeer?

Haal jij leads uit je websiteverkeer? Voor veel bedrijven dient de content op hun website als visitekaartje voor hun prospects. Pakkende blogs met goede hyperlinks, informatieve teksten of misschien zelfs wel demo’s van je product of…

Lees meer
Back To Top