Opvolging websitebezoekers
Leer jouw websitebezoekers kennen
B2B LEADGENERATIE
Achterhaal je webbezoekers en zet je salescapaciteit effectief in
Slechts 3% van je potentiële klanten zoekt contact op basis van een websitebezoek. Wie zijn die andere 97% bezoekers van je website?
FindBusiness zoekt het voor je uit!
Nu 3 maanden leadgeneratie voor € 2.699,- (€ 3000,-)
- Analyse van de bezoekers van je website;
- Follow up en opbouw dialoog door onze business developers;
- Gekwalificeerde (telefonische) afspraken met je prospects;
- Tot 300 websitebezoekrapporten per kwartaal;
- Gegarandeerd 225 calls gericht op je prospects.
Met alleen website tracking genereer je nog geen leads
Het inzetten van website tracking software (Salesfeed, Leadinfo, Leadforensics, etc) is niet Dé oplossing om tot meer leads te komen. Het helpt om vooraf goede selecties te maken welke bedrijven wel en niet interessant kunnen zijn voor jouw oplossing, dienst of product.
Laat geen kansen liggen en volg proactief de websitebezoeker op
Nu je weet welke bedrijven op je website zijn geland, welke pagina’s ze hebben bekeken en voor hoelang is het tijd om acties uit te zetten.
FindBusiness zorgt voor deze structurele aanpak en achterhaalt de juiste contactperso(o)n(en) en breng verkoopkansen in kaart. Staat het onderwerp concreet op de agenda dan zorgt FindBusiness voor een afspraak in uw agenda.
Vergroot je salesrendement op je online marketingcampagnes
Findbusiness analyseert je webtraffic en verzorgt de follow-up tot en met het moment dat er een afspraak ingepland kan worden.
Doel: websitebezoekers (telefonisch) beter leren kennen en bij voldoende interesse direct een (telefonische) afspraak inplannen voor je sales force.
1. Intakegesprek
We verdiepen ons in de propositie en maken de pitch. Aangezien we uit naam van onze klant bellen, is inhoudelijke basiskennis vereist.
2. Inrichten Monitoring
We richten de webtraffic monitoring in en maken keuzes met betrekking tot de juiste pagina’s. Hierbij houden we rekening met bestaande klanten en relevante prospects.
3. Monitoren en opvolging
Het proactief benaderen van prospects door koude acquisitie draagt bij aan jouw omzetdoelstellingen. We stellen een passende businesscase op.
4. Inzicht & Leads
Het opbouwen van een salesfunnel door contacteren van websitebezoekers moet leiden tot voortschrijdende inzichten en kwalitatieve salesafspraken.